Младежка кампания казва ДА на изкуството и НЕ на агресията

Ралица Табакова

Снимка Юрий Стоянов

Ти си млад човек, ти си оптимист, обичаш идеите и имаш нужда от култура, а не от агресия и корупция. С този призив стартира новата кампания на проекта R.E.D. и сайта www.red.bg - "РЕД ПРОтест". Идеята на организаторите е новото поколение да докаже, че избира културата, изкуството и позитивизма пред корупцията и мутрите в нашето общество. До 14 април в уникален червен геокупол в Студентски град ще се организират концерти, театрални спектакли и изложби от младите хора за младите хора, обясни координаторът на проекта Мила Тотина. Името на кампания "ПРОтест" е игра на думи, защото тук "ПРО" означава "ЗА". Ние не протестираме с шествия и стачки, а се обявяваме срещу сивотата на днешния ден чрез изкуството, спорта и забавлението, допълни тя.
Една от идеите на R.E.D. е да тества желанията и нагласите на младите в България. Дали те имат потребност от култура, дали искат да бъдат чути от връстниците си, дали могат да поемат инициативата в свои ръце и да се превърнат в YES поколение, което да замени NO поколението.
Кампанията си има и своя песен. Това е парчето "Ти си на ред" на RED Energy DJs и Йоанна. Официалната промоция на песента и клипа към нея бе снощи точно под червения купол срещу УНСС. Парчето е тематично, а в клипа с натискането на голям червен YES бутон новото поколение "разбива" балона от корупция, агресия и боклук.
Всяка вечер до 14 април от 20 часа ще има караоке. Кандидат-певците могат да избират между колекция от 25 000 песни, а за тези, които покажат най-добри гласови възможности, ще има награда от по 100 презерватира с надпис "Влизай РЕДовно". R.E.D ПРОтестът ще протече в три тематични седмици с помощта на Музикалната академия, НАТФИЗ и Художествената академия.

25.03.2009

Мнения по темата: