Младежка кампания казва ДА на изкуството и НЕ на агресията
Ти си млад човек, ти си оптимист, обичаш идеите и имаш нужда от култура, а
не от агресия и корупция. С този призив стартира новата кампания на проекта
R.E.D. и сайта www.red.bg - "РЕД ПРОтест". Идеята на организаторите
е новото поколение да докаже, че избира културата, изкуството и позитивизма
пред корупцията и мутрите в нашето общество. До 14 април в уникален червен геокупол
в Студентски град ще се организират концерти, театрални спектакли и изложби
от младите хора за младите хора, обясни координаторът на проекта Мила Тотина.
Името на кампания "ПРОтест" е игра на думи, защото тук "ПРО"
означава "ЗА". Ние не протестираме с шествия и стачки, а се обявяваме
срещу сивотата на днешния ден чрез изкуството, спорта и забавлението, допълни
тя.
Една от идеите на R.E.D. е да тества желанията и нагласите на младите в България.
Дали те имат потребност от култура, дали искат да бъдат чути от връстниците
си, дали могат да поемат инициативата в свои ръце и да се превърнат в YES поколение,
което да замени NO поколението.
Кампанията си има и своя песен. Това е парчето "Ти си на ред" на RED
Energy DJs и Йоанна. Официалната промоция на песента и клипа към нея бе снощи
точно под червения купол срещу УНСС. Парчето е тематично, а в клипа с натискането
на голям червен YES бутон новото поколение "разбива" балона от корупция,
агресия и боклук.
Всяка вечер до 14 април от 20 часа ще има караоке. Кандидат-певците могат да
избират между колекция от 25 000 песни, а за тези, които покажат най-добри гласови
възможности, ще има награда от по 100 презерватира с надпис "Влизай РЕДовно".
R.E.D ПРОтестът ще протече в три тематични седмици с помощта на Музикалната
академия, НАТФИЗ и Художествената академия.
25.03.2009
Мнения по темата: