13 Февруари 2025четвъртък08:12 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

50% от малкия бизнес трудно оцелява

/ брой: 41

автор:Дума

visibility 423

Без излишен оптимизъм започва годината за малкия и среден бизнес у нас. Докато инфлацията расте, а страхът от рецесия се засилва, търговците и ХоРеКа (хотели, ресторанти, кафенета) секторът остават притеснени от настоящето и несигурни за бъдещето, показва проучване на Glovo. Близо половината от участниците в изследването твърдят, че са в "режим на оцеляване", а едва 25 на сто от тях предвиждат значителен растеж до края на 2023-а. 

Промяната в потребителските навици след пандемията и последвалият икономически спад са основната причина за тревога. Като непосредствено предизвикателство повече от половината от анкетираните посочват свитите разходи на клиентите (57%) и инфлацията (54%), а близо три четвърти се притесняват за бъдещите печалби.  

Преобладаваща част от участниците (88%) в проучването са убедени, че за да останат конкурентни на пазара, трябва да познават добре потребителските нужди. Според 76% от запитаните, в бъдеще клиентите ще искат още по-голям избор и по-персонализирани услуги. Близо 40 на сто пък са забелязали, че съвременните консуматори се интересуват повече от опита си при поръчка на храна онлайн, отколкото от преживяването във физическите обекти. 32% смятат  оптимизацията на доставките за решаваща за бъдещето на техния бизнес.

Нивата на корупция в България остават тревожно високи

автор:Дума

visibility 7083

/ брой: 28

Над 90% от 1000 работещи са недоволни от възнаграждението си

автор:Дума

visibility 5078

/ брой: 28

Родители се обявиха против задължителен час по религия

автор:Дума

visibility 5206

/ брой: 28

СО: Изпълнението на ремонта на ул. „Опълченска“ продължава

автор:Дума

visibility 4982

/ брой: 28

Eнергийната борса има нов временен шеф

автор:Дума

visibility 4538

/ брой: 28

Министерството на финансите продаде облигации за 100 млн. лв.

автор:Дума

visibility 5130

/ брой: 28

Милионерите с 301 повече за година

автор:Дума

visibility 5206

/ брой: 28

Александър Вучич: €3 млрд. дадоха за свалянето ми

автор:Дума

visibility 4932

/ брой: 28

Тръмп разреши подкупи на чужди политици

автор:Дума

visibility 5032

/ брой: 28

Супермаркетите в Букурещ останаха полупразни

автор:Дума

visibility 4144

/ брой: 28

Накратко

автор:Дума

visibility 5448

/ брой: 28

Защо е важно да сме обединени?

автор:Барбара Пейчинова

visibility 5222

/ брой: 28

Тръмп, Путин и ЕС

visibility 5362

/ брой: 28

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ