25 Септември 2023понеделник12:24 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

АВТОВАЗ купува ИжАвто

/ брой: 294

автор:Дума

visibility 1740

През следващата година групата АВТОВАЗ ще притежава 100% от акциите на Обединената автомобилна група (ОАГ), като Сбербанк, Ростехнологии и АВТОВАЗ вече подписаха меморандум за целта. След три години в Ижевск ще се правят модели на Lada, Renault и Nissan в обем от над 300 000 коли годишно.
Подписи под документа поставиха в присъствието на премиера Владимир Путин президентът на Сбербанк Герман Греф, гендиректорът на  Ростехнологии Сергей Чемезов и президентът на АВТОВАЗ Игор Комаров.
Закупуването и развитието на ИжАвто е част от съвместния проект на АВТОВАЗ и алианса RenaultЦNissan за нарастване на производствените им мощности.
В модернизацията на производството на ИжАвто ще бъдат инвестирани 7 млрд. рубли, финансирането ще се осигурява с кредит от Сбербанк за срок до седем години. Поетапното усвояване на новите модели ще стратира през следващата година с производството на много остарялата, но все още търсена заради ниската си цена "класика" на АВТОВАЗ. От 2012-а към старите лади ще се присъединят моделите от семейството на Lada Samara, с което пък ще се освободи втората линия на главния конвейер на АВТОВАЗ, за да бъде модернизиран за производството на нови модели.
Осъществяването на съвместния проект на АВТОВАЗ и алианса Renault-Nissan по модернизацията на ИжАвто ще позволи да се решат сериозни социални проблеми в Удмуртия и да се създадат допълнителни работни места.
Президентът на Удмуртия Александър Волков съобщи в четвъртък на пресконференция, че ИжАвто още в 2011-а ще стартира производство на модели на алианса Renault-Nissan. Оборудването на новия монтажен конвейер, направен преди няколко години за производство на модели на Kia, лесно може да се адаптира за производство в бъдеще на модели на Lada, Renault и Nissan, като капацитетът му може да достигне към 100 000 автомобили годишно.
Вазовската "класика" и моделите от също така остарялото семейство Самара ще се правят на стария ръкав на конвейера, като за целта АВТОВАЗ ще премести в Ижевск пресово оборудване и заваръчни линии за тези автомобили. В същото време ИжАвто разполага с нова бояджийна линия, способна да се справи с предвидените големи обеми на производство.
 

Ваучерите за храна стават електронни

автор:Дума

visibility 696

/ брой: 184

НАП сменя сметките за плащане на данъци и осигуровки

автор:Дума

visibility 873

/ брой: 184

България и Румъния представят Дунав мост 3 в Брюксел

автор:Дума

visibility 569

/ брой: 184

Няма да проверяват фондациите за пране на пари

автор:Дума

visibility 618

/ брой: 184

Стрелба в Косово, има убит полицай

автор:Дума

visibility 340

Близо 2000 заразени с COVID-19 в Румъния

автор:Дума

visibility 502

От нас зависи

автор:Ина Михайлова

visibility 716

/ брой: 184

Кухи обещания

автор:Евгени Гаврилов

visibility 673

/ брой: 184

Футболът копае дъното

автор:Марин Милашки

visibility 569

/ брой: 184

Липсва стратегия за българската ядрената енергетика

visibility 541

/ брой: 184

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ