08 Юни 2023четвъртък05:36 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Западна България облачността ще бъде разкъсана, предимно купеста. До обяд в отделни райони там, а след обяд на повече места, главно в планинските райони, ще превали и прегърми. В Централна и Източна България ще бъде предимно слънчево с разкъсана висока облачност. Вятърът ще е слаб, в Източна България след обяд умерен, от изток. Максималните температури ще останат без съществена промяна - между 23° и 28°, в София - около 24°. Днес над Западна България облачността ще бъде разкъсана, предимно купеста. До обяд в отделни райони там, а след обяд на повече места, главно в планинските райони, ще превали и прегърми. В Централна и Източна България ще бъде предимно слънчево с разкъсана висока облачност. Вятърът ще е слаб, в Източна България след обяд умерен, от изток. Максималните температури ще останат без съществена промяна - между 23° и 28°, в София - около 24°.

Руският къстъм-байк Insomnia е световен шампион!

/ брой: 223

visibility 2310

Къстъм-мотоциклетът Insomnia (безсъние), построен в московското ателие за уникални /custom/ машини Zillers Garage, беше признат за най-добър сред петдесет други подобни мотоциклета от целия свят, участвали в световния шампионат по къстъм-байк в Кьолн. За първи път руски тунингари печелят висшата награда на този престижен международен конкурс и то в най-сложната и важна категория Freestyle /свободен стил/. В този клас световните майстори на индивидуализираните машини създават истински механични скулптури на две колела!
Конкурсът има пет категории – висшата е Freestyle, Modified Harley-Davidson — за мотоциклети с рамка и двигател на прочутата американска компания, Retro/Modified - за индивидуализирани мотоциклети, производство до 1984-а година, Cafe Racer – за мотоциклети в стила на състезателните машини от периода 50-60-те години на миналия век и Street Performance за мотори, които могат да се карат нормално по пътищата за общ транспорт.
Insomnia на Zillers Garage е развита на базата на едноцилиндровия двигател на  ретро-байка Yamaha SR 400. В ателието с ръководител Дима Голубчиков към този мотор са добавили компресор Roots и са го качили на рама с много оригинално окачване – вместо пружини са използвали торсиони! Вниманието към изработката на детайлите и техническото изпълнение поразява – всички приводи са вкарани в полирани тръби, от същите тръби са изпълнени и маслопроводите. И всички те са монтирани строго паралелно, като по линия една спрямо друга.

КЕВР: Компенсации за абонатите за некачествен ток

автор:Дума

visibility 378

/ брой: 107

Иска се забрана за внос и на укрйинско олио

автор:Дума

visibility 369

/ брой: 107

ЕК одобри 77 млн. евро за райони с висока безработица

автор:Дума

visibility 279

/ брой: 107

Социология за мошеници

автор:Александър Симов

visibility 439

/ брой: 107

Низ от скандали

автор:Евгени Гаврилов

visibility 344

/ брой: 107

Конституцията не е просто хартия

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 107

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ