26 Юни 2022неделя20:07 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес още преди обяд над Западна България, по-късно през деня и над останалата част от страната ще се развива купеста и купесто-дъждовна облачност и на много места ще има краткотрайни валежи с гръмотевици. В отделни райони валежите ще са временно интензивни и ще има условия за градушки. След обяд вятърът ще се ориентира от запад-северозапад и ще е до умерен. Максималните температури ще бъдат между 25° и 30°, в София 27°. Днес още преди обяд над Западна България, по-късно през деня и над останалата част от страната ще се развива купеста и купесто-дъждовна облачност и на много места ще има краткотрайни валежи с гръмотевици. В отделни райони валежите ще са временно интензивни и ще има условия за градушки. След обяд вятърът ще се ориентира от запад-северозапад и ще е до умерен. Максималните температури ще бъдат между 25° и 30°, в София 27°.

Управляващите нагласили свои хора за пътни одитори

/ брой: 87

автор:Искра Тодорова

visibility 2289

Подозрение, че управляващите са нагласили свои хора да бъдат пътни одотири изразиха вчера депутати от левицата по време на обсъждането на второ четене на Закона за пътищата.
Според законопроекта одитор на пътища може да бъде всеки строителен инженер.
Ако вече сте си подготвили хора за тези позиции, кажете, призова социалистът Румен Такоров. Той каза, че не разбира логиката на управляващите. Такоров обясни, че по принцип архитектите участват в изграждането на пътища, тунели, мостове само с допълнителни елементи. Всичко останало се прави от строителен инженер. Този, който проверява работата, трябва да е с по-висока квалификация, а вие в момента давате възможност това да се прави дори от хора, които нямат магистратура, обърна се към мнозинството Такоров. Дупките и повредените светофари са нещо различно от това, за което говорим, наблегна депутатът.
Социалистът Димчо Михалевски също възрази на логиката на управляващите. "Не може всеки геолог или хидроинженер да прави тази важна проверка", каза той и предложи към точката да се добави, че освен дипломата за инженер одиторът трябва да има и квалификация за "пътно строителство". В противен случай ще имаме много одитори, но без съответната квалификация, заяви той. Любен Татарски отговори, че по принцип бил съгласен, но се опасявал, ако се въведе предложението на Михалевски, да не се стесни прекалено кръгът на кандидатстващите.
"Въпросът е в качеството, а не в количеството", отговори Михалевски, и допълни, че в момента има достатъчно пътни инженери, които стоят без работа. Говорим за безопасност на пътя все пак, категоричен бе депутатът от левицата.
Въпреки това мнозинството отхвърли предложението на Михалевски и не прие изискването за квалификация "пътно строителство" при избора на одитори на безопасността на пътищата.

 

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ